Sorry, the time is up.
26.04.2024 godzina 15:00
Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy,
niepokoje lub doświadczasz przemocy, nie wahaj się skontaktować z nami.
ZGŁOŚ SIĘ DO PEDAGOGA LUB WYCHOWAWCY
- to osoby, które są gotowe Cię wysłuchać
i
zareagować na każdą sytuację.
Twoje bezpieczeństwo jest dla nas
najważniejsze.
ul. Bolesława Prusa 17
Obiady są wydawane w godzinach 11.30 - 16.00
Alergeny:
Alergeny:
Alergeny:
Alergeny:
Alergeny:
Telefony kontaktowe w razie odpisów abonamentowych tel. 757754121 wewn. 128 ( intendent szkolny),Pani Anna Płuciennik lub wewn. 126.
Stawka za jeden obiad: 4,50 zł
Wpłaty za obiady proszę dokonywać na konto bankowe
Szkoła Podstawowa Nr 5 w Zgorzelcu
ul. Prusa 17, 59-900 Zgorzelec
Bank Pekao S.A. 12 1240 1297 1111 0010 6447 7188
Tytułem
: Obiady za (podać miesiąc, rok), imię i nazwisko ucznia, klasa.
Odpisy i obiady dodatkowe
Nieobecność na obiedzie zgłaszamy u intendenta szkolnego
z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 13:00, telefonicznie lub osobiście.
Telefony kontaktowe w razie odpisów abonamentowych tel. 757754121 wewn. 128 ( intendent szkolny, Pani Anna Płuciennik)
lub wewn. 126.
Po opłaceniu miesięcznego abonamentu uczniowie klas 4-8 otrzymują bloczki,
które okazują przy wejściu do jadalni.
Termin płatności za MAJ 2024r.
do 25 KWIETNIA 2024r.
72,00 złotych (16 dni roboczych bez dni 1,2,3,14,15,16,30 maja x 4,50 zł stawka dzienna za wyżywienie)
Nieobecność na obiedzie lub rezygnację z posiłku
należy zgłosić u intendenta z jednodniowym wyprzedzeniem do godz.13.00.
Niezgłoszone nieobecności nie będą odliczane.
Osoby, które zgłaszały nieobecność dziecka w szkole,
proszone są przed kolejną płatnością
o kontakt z intendentem szkolnym,
w celu ustalenia faktycznej odpłatności za obiady.
Intendent szkolny (pani Anna Płuciennik)
tel. 757754121 wew. 128 lub tel. kom. 519 836 859
Biblioteka
Poniedziałek | 8:00 - 14:30 |
Wtorek | 8:00 - 14:30 |
Środa | 8:00 - 14:30 |
Czwartek | 8:00 - 14:30 |
Piątek | 8:00 - 14:30 |
Test znajomości przepisów
(25 pytań jednokrotnego wyboru ) na lekcjach techniki od 13 maja (poniedziałek) do 24 maja 2024 r. (piątek).
Do 31 maja należy złożyć u nauczyciela techniki wypełniony ARKUSZ ZALICZEŃ UBIEGAJĄCEGO SIĘ O KARTĘ ROWEROWĄ ( druk wyda nauczyciel techniki lub sekretariat).
W poniedziałek 3 czerwca 2024 r. od godz. 09:00 (wg harmonogramu) egzamin praktyczny dla uczniów klas czwartych, którzy pomyślnie rozwiązali test wiadomości - TOR JAZDY na szkolnym boisku przy ul. Prusa
oraz w czwartek 6 czerwca od godz. 9:00- przy ul. Kościuszki dla uczniów klas V-VII
I.
Uczniowie klas V-VIII, którzy złożą wypełniony Arkusz
zaliczeń do dnia 24 maja 2024 r. (piątek) będą rozwiązywać test
wiadomości 31 maja 2023 r. (piątek) na 5 lekcji w Sali konferencyjnej,
ul. Kościuszki.
Życzymy wszystkim powodzenia 😉
Nauczyciele techniki
Niedługo opis
Niedługo opis
Niedługo opis
Niedługo opis
Niedługo opis
Niedługo opis
Pan mgr Andrzej Kozak
do spraw klas od 5 do 8
Pomożemy Ci odkryć Twoje zainteresowania i
potencjał zawodowy.
Skontaktuj się z nami, aby rozpocząć swoją drogę do
sukcesu zawodowego już dziś!
PONIEDZIAŁEK | WTOREK | ŚRODA | CZWARTEK | PIĄTEK | |
Andrzej Kozak kl. 5-8 /parter, ul. Kościuszki/ |
8.00 - 12.00 | 8.00 - 12.00 | 8.00 - 12.00 | 8.00 - 12.00 | 8.00 - 12.00 |
Jesteśmy dumnymi członkami naszej społeczności szkolnej, którzy pragną czynnie uczestniczyć w życiu szkoły oraz reprezentować głos uczniów. Nasz Samorząd Uczniowski to miejsce, gdzie Wasze pomysły, opinie i inicjatywy są naprawdę ważne.Działamy nie tylko jako głos uczniów, ale również jako zespół, który angażuje się w organizację różnorodnych wydarzeń, akcji charytatywnych oraz inicjatyw społecznych. Naszym celem jest tworzenie przyjaznej i otwartej atmosfery, w której każdy uczeń czuje się doceniony i słyszany.Chcemy, abyście czuli się swobodnie dzieląc się z nami swoimi pomysłami, problemami czy sugestiami. Jesteśmy tu po to, aby nasza szkoła była jeszcze lepszym miejscem nauki i wspólnego spędzania czasu.Zachęcamy Was do aktywnego uczestnictwa w naszym samorządzie, dzielenia się swoimi pomysłami i angażowania się w działania na rzecz naszej społeczności szkolnej. Razem możemy osiągnąć wiele i wpłynąć na pozytywne zmiany w naszej szkole!Jeśli masz jakiekolwiek pytania, sugestie lub chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, nie wahaj się skontaktować z nami. Jesteśmy tutaj dla Was!Z poważaniem, Samorząd Uczniowski
Wiktor Podłużny - Przewodniczący Samorządu Uczniowskiego
Zarząd Samorządu Uczniowskiego został wybrany 5 października 2023 spośród uczniów z klas 5-8.
Skład Zarządu Samorządu Uczniowskiego na rok szkolny 2023/2024:
W szkole działa także Mały Samorząd Uczniowski (mSU), który tworzy nasza najmłodsza społeczność z klas 1-4. Opiekunami Małego Samorządu Uczniowskiego (mSU) są: Pani Ewa Siematycka, Pani Ewelina Sulima i Pani Danuta Konieczna.
Email: samorzad@sp5zgorzelec.pl
created with
WordPress Website Builder .